Page 8 - Ekonomik Rapor 2022
P. 8

BURHANİYE EKONOMİK
                                                         RAPOR 2022

             YÖNETİM POLİTİKALARIMIZ




             YÖNETİM POLİTİKAMIZ
             Kalite Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.8 Maddesi)
             Kurumsal kaynaklarımızı üyelerimizin ekonomik ve kurumsal gelişimi yönünde kullanmak
             için  hizmet  altyapımızı,  mali  yapımızı  ve  insan  kaynaklarımızı  sürekli  iyileştirerek
             kurumsal yeterliliğimizi artırmak.

             Mali Yönetim Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.2 Maddesi)
             Yasaların  verdiği  yetki  ve  sorumluluklar  dahilinde  kurumumuzun  amaç  ve  hedefleri
             doğrultusunda  faaliyetlerini  gerçekleştirmek,  çalışma  alanında  ekonomik  ve  toplumsal
             yükümlülüklerini yerine getirecek mali güce sahip olmak, gelir kaynaklarını çeşitlendirmek,
             gelir-gider  dengesi  içinde  mali  itibarını  sürdürebilir  kılmak  ve  hizmetlerini  güven  içinde
             vermek.

             İnsan Kaynakları Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.3 Maddesi)
             İşimizin gerektirdiği nitelik, yetenek ve bütçe imkânları doğrultusunda yeterli sayıda insan
             kaynağını istihdam etmek ve sürekli gelişimlerini sağlamak

             İletişim  ve  Haberleşme  Politikamız  (TOBB  Akreditasyonu  1.5  Maddesi)  Revizyon:
             27.11.2018
             Kurumsal  bilinirliğimizi  ve  ulaşılabilirliğimizi  artırmak;  üyelerimiz  ve  toplumumuz  ile
             iletişimde açık ve anlaşılır olmak ve iletişimin sürekliğini sağlamak, haberleşme ve iletişim
             tekniklerimizi sürekli iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak dikkate almak.

             Bilgi Güvenliği Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.6 Maddesi) Revizyon: 27.10.2020
             Sahip  olduğumuz  bilginin  bütünlüğünü  korumak,  ulaşılabilirliğini  sağlamak  ve  bunun  için
             teknik altyapımızı sürekli iyileştirmek. Kişisel verilerin korunmasında yasal şartları eksiksiz
             uygulamak, insan kaynaklarımızın ve tedarikçilerimizin bilgi ve yetkinliğini artırmak.

             Müşteri  Memnuniyeti  Politikamız  (TOBB  Akreditasyonu  1.7  Maddesi)  Revizyon:
             27.10.2020
             Üye geri bildirimlerini sürekli almak, sistematik olarak gizlilik ve cevap verebilirlik ilkelerine
             bağlı olarak yasalara uygun şekilde değerlendirmek ve iyileştirmek, üyelerimiz ve stratejik
             ortaklarımız  ile  katma  değer  yaratacak  bölgesel,  sektörel  projeler  oluşturmak  ve
             sonuçlandırmak.  Ekonomik  kalkınma  ile  birlikte  istihdam  yaratarak  ekonomik  gelişimin
             yarattığı memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.

































                                                            2
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13