ÜYE VE PAYDAŞLARIMIZA BİLDİRİMDİR
ÜYE VE PAYDAŞLARIMIZA BİLDİRİMDİR…!
Amacımız Üyelerimizin ve paydaşlarımızın, ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılayacak kalitede hizmet sunmak, ülkemizin ticari ve ekonomik hayatının gelişmesine katkıda bulunmak ve faaliyetlerimizi sürekli olarak değişen şartlara uygun geliştirmektir. Bu amaç doğrultusunda hizmetlerimiz ile ilgili Odamıza iletilen her türlü şikayet ve öneri Oda Yönetimimiz tarafından değerlendirilir. Odamıza iletilen şikayet ve öneriler hizmetlerimizi geliştirme fırsatı olarak ele alınır.
Hizmetlerimizi ve Yönetim Sistemlerimizi sürekli iyileştirmek, üyelerimizin ticari yaşamına katkıda bulunmak, faaliyetleri kolaylaştırarak üyelerimizi desteklemek amacı ile Odamızın tüm hizmetlerinin belli bir kalite seviyesinde, üye beklenti ve isteklerine duyarlı; günün ekonomik ve teknik şartlarına en uygun biçimde gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.
Hedefimize ulaşmak, kalite düzeyimizi gelişen teknoloji ve üye istek ve beklentileri doğrultusunda geliştirmek, iyileştirmek, üye memnuniyetini sağlamak ve hizmet çeşitliliğini arttırmak için tüm bölümlerin faaliyetlerinde Kalite, Akreditasyon ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi gereklilikleri esas alınmaktadır. Kalite, Akreditasyon ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz yasal şartlara, ISO 9001:2015 standardına, ISO 10002:2018 standardına, TOBB Oda/Borsa Akreditasyon Sistemine ve mevzuatlara uygun olarak kurulmuştur.
Kalite Politikamız;
Kurumsal kaynaklarımızı üyelerimizin ekonomik ve kurumsal gelişimi yönünde kullanmak için hizmet altyapımızı, mali yapımızı ve insan kaynaklarımızı sürekli iyileştirerek kurumsal yeterliliğimizi artırmak.
Müşteri Memnuniyeti Politikamız;
Üyelerimiz ile stratejik ortaklık temelinde katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak ve sonuçlandırmak. Ekonomik kalkınma ile birlikte istihdam yaratarak ekonomik gelişimin yarattığı memnuniyeti ve refahı topluma yaymak..
ÖNERİ VE ŞİKAYETLERİN YÖNETİM SÜRECİ
Üye ve Paydaşlarımızın Şikayet İletişim(Bildirim) Kanalları
http://www.burhaniyeto.org.tr/tr-TR/gorusveoneriler linki ile ulaşılan Web sitemizdeki “Müsteri Öneri Şikayet Paneli” ile;
- uyememnuniyeti@burhaniyeto.org.tr bilgi@burhaniyeto.org.tr burhaniyeto@tobb.org.tr Email adreslerine posta ile;
- 0266 4127328 no’lu fax aracılığı ile;
- 0266 4221044 no’lu telefon aracılığı ile;
- 0530 772 13 10 no'lu telefon aracılığı ile;
- Burhaniye Ticaret Odası Hizmet Binası’nda bulunan “Öneri/Şikayet Kutusu” ile;
- Burhaniye Ticaret Odası web sitesinde bulunan ''Canlı Destek'' sistemi üzerinden ;
- Burhaniye Ticaret Odası Başkanlığı Mahkeme Mahallesi Hürriyet Caddesi No:58 Burhaniye/Balıkesir posta adresi ile;
- Anketler ile;
- https://www.facebook.com/burhaniyeto sosyal medya hesabı üzerinden;
- https://twitter.com/burhaniyebto sosyal medya hesabı üzerinden;
- https://www.instagram.com/burhaniyeticaretodasi sosyal medya hesabı üzerinden;
Not: Yaptığınız geri bildirimler ile ilgili canlı destek sistemi üzerinden bilgi alabilirsiniz.
Burhaniye Ticaret Odası, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.
Bildirimleri Kayıt Altına Alma
Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler takip eden kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.
Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Burhaniye Ticaret Odası kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.
Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir.
Müşteri Memnuniyeti Ekibi elde ettiği bulguyu Burhaniye Ticaret Odası’nda şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.
Geri bildirimlerin çözümlenme süreleri şu şekilde belirlenmiştir
BİLDİRİM TİPİ |
ÖNEM DERECESİ |
GİZLİLİK DERECESİ |
ASGARİ ÇÖZÜM BİLDİRİM SÜRESİ |
DEĞERLENDİRME SEVİYESİ |
Talep (Süreç ile ilgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
Acil 1-5 iş günü
Orta Vade 1-10 iş günü
Uzun Vade 1-60 iş günü |
ACİL ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekip Lideri 2. Seviye; Genel Sekreter 3. Seviye; Yönetim Kurulu Başkanı
ORTA VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi 2. Seviye; Genel Sekreter 3. Seviye; Yönetim Kurulu 4. Seviye; Oda Meclisi Ara Değerlendirmeler Personel İletişim Toplantıları Meclis Toplantıları Üye Memnuniyeti Ekip Toplantıları
UZUN VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi 2. Seviye; Yönetim Kurulu Not: Dahili sistemde çözülemeyen konular üst kurumlara (TOBB, İlgili Bakanlık vb.) iletilir. |
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
Öneri (Süreç ile ilgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
||
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
Şikayet Tüm faaliyetler, Altyapı, Süreç ve İnsan Kaynakları ile İlgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
||
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
|||
Anket ve Araştırma Sonuçları |
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
Orta Vade 1-10 İş günü |
Üye Memnuniyeti Ekibi Toplantıları Personel Toplantıları Yönetim Kurulu Toplantıları Meclis Toplantıları |
Nihai Bilgilendirme
Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.
Sürekli İyileştirme
Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.
Genel sekreter Ersel Pazarbaşı